De Vries van Oers

De Vries Van Oers had een onvolledige database en weinig zicht op de activiteiten van het salesteam. Dankzij Salesmapp kan het field sales team nu eenvoudig klantgegevens registreren en heeft het beter zicht op wat de concurrentie doet. De omzet is gegroeid en het salesteam werkt met plezier!

Hoe de Vries van Oers snel groeit met Salesmapp


1

Case

De Vries Van Oers had een onvolledige database en weinig zicht op de activiteiten van het salesteam. Het bedrijf zocht een systeem met actuele locatie data om de activiteiten van de field sales beter te kunnen registreren en te monitoren.

vanoers-probleem@2x

2

Oplossing

De Vries Van Oers werkt al twee jaar met producten van Datlinq. Sindsdien heeft het bedrijf beter zicht op zijn afzetmarkt. Dankzij het gebruik van Salesmapp kan het field sales team nu eenvoudiger klantgegevens registreren en heeft het bedrijf beter zicht op wat de concurrentie doet. De dashboards geven de managers een overzichtelijk beeld van de verkoopactiviteiten, snel inzicht in nieuwe marktkansen en de mogelijkheid om het salesteam beter aan te sturen. En het betreden van nieuwe markten gaat veel sneller sinds het bedrijf werkt met Datlinq Places.

vanoers-oplossing@2x

3

Resultaat

Het gebruik van Datlinq-producten leverde De Vries Van Oers meer prospects, betere inzichten en een goed onderhouden database op. Daardoor werd het gemakkelijker om klantengroepen te selecteren. Daarnaast werden in de afgelopen twee jaar twee nieuwe markten aangeboord. Daardoor kon het salesteam, dat dankzij dashboards van Datlinq gerichter wordt aangestuurd, worden uitgebreid. Kortom: door te werken met producten van Datlinq is de omzet van De Vries Van Oers gestegen en wordt er efficiƫnter en met meer plezier gewerkt.

Meer omzet door nieuwe markten

Groter team door groei

Gerichtere bewerking van de markt


Welke solutions maken dit resultaat bij De Vries van Oers mogelijk?

nl