Red Bull

Red Bull is wereldwijd marktleider in energiedranken. Eén van de groeipilaren van Red Bull Nederland is het realiseren van meer distributie en zichtbaarheid in de foodservicemarkt. Datlinq draagt hieraan bij met de Market Monitor

Hoe Red Bull nieuwe verkoopkansen ontdekt


1

Case

Zoals veel van onze klanten was ook Red Bull opzoek naar een optimaal beeld van de foodservicekanalen. Waar wordt ons merk verkocht en waar liggen nog verkoopkansen?

redbull-probleem@2x

2

Oplossing

Datlinq brengt voor Red Bull de verkoopkansen in kaart binnen de dynamische foodservicemarkt. Dit doen we o.a. met Market Monitor Drinks. Hiermee geven we Red Bull een optimaal beeld van de foodservicekanalen waar verkoopkansen zijn. Doordat de Market Monitor distributie-informatie tot op outletniveau inzichtelijk maakt, kan Red Bull haar fieldsales effectief en efficiënt inzetten.

redbull-oplossing@2x

3

Resultaat

Het resultaat is een hoog aantal effectieve bezoeken en een versnelde groei van Red Bull’s distributie en zichtbaarheid in de foodservicemarkt.

Nieuwe inzichten

Betere inzet van middelen

Meer groei


Welke solutions maken dit resultaat bij Red Bull mogelijk?

nl