Guidance

Cruciaal voor een succesvolle kick off

guidance-header@2x

Voordelen

  • Advies op maat
  • Optimaliseer je omnichannel-strategie met modellen
  • Minder handwerk, meer sales

Onze experts helpen je graag op weg

Veel bedrijven willen werken met data en tools. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan: het lukt hun vaak niet om met die veelheid aan data iets zinnigs te doen. Datlinq begeleidt zowel bedrijven die nog moeten beginnen met dataverwerking als ondernemers die hun omnichannel-strategie willen optimaliseren met complexe, zelflerende modellen.

Er kan nog veel meer met jouw data

Datlinq kan verschillende bestanden automatisch aan elkaar koppelen en toegankelijk maken in Datlinq Places. Op basis hiervan kunnen modellen worden gemaakt voor marktbewerking. Zo kan bijvoorbeeld automatisch het potentieel van een outlet worden berekend. Of kunnen automatisch doelstellingen voor fieldsales of digitale campagnes bij een outlet worden gegenereerd. Datlinq verzorgt workshops met de klant om de juiste parameters te bepalen, zodat de modellen perfect bij de klant aansluiten.

 

Hoe kunnen we jouw helpen met de juiste data en tools?

Samen creƫren we jouw ultieme contactstrategie

Datlinq kan klanten ook adviseren over een totale contact-strategie met hun outlets. Hierbij wordt op basis van de huidige status en het toekomstig potentieel van een verkooppunt bekeken via welke kanalen en met welke frequentie contact gezocht kan worden met een outlet. De uitkomsten van deze contactmomenten kunnen via een Application Programming Interface (API) worden gekoppeld aan de Location Data Hub, op basis waarvan al dan niet automatisch vervolgstappen kunnen worden gezet. Dit alles maakt Datlinq tot jouw partner in databewerking van de foodservicemarkt.

Weten welke locaties het meeste potentieel hebben

Met Datlinq Guidance kun je...

  • Inzicht krijgen in de relevante markten voor jouw merk
  • Locatie-potentieel modelleren
  • Grossiers- en online data combineren
  • Meer inzicht krijgen door datavisualisaties
  • Vaststellen bij welke locaties nog kansen liggen
  • De juiste salesactiviteiten realiseren bij de juiste outlets
nl